Ağ bağlantısı hakkında her şey

Miele@mobile uygulaması Sayfa 1/2
Uygulama sayesinde cihazınızı sadece akıllı telefon veya tablet bilgisayar ile kolayca kontrol etmekle kalmaz, aynı zamanda kumanda edebilir ve isterseniz de doğrudan Miele Webshop üzerinden aksesuar veya örneğin çamaşır ve bulaşık deterjanı sipariş edebilirsiniz.Miele@mobile uygulaması hangi sistemler için mevcut?Miele@mobile uygulaması, iOS (8.0 ve üzeri) ve Android (4.2 ve üzeri) işletim sistemleri için mevcuttur.Miele@mobile uygulamasını kullanmak için nelere ihtiyacım var?Bir akıllı telefona veya tablet bilgisayara, Wi-Fi ağına ve bir İnternet bağlantısına ihtiyacınız var. Miele@mobile uygulamasını yoldayken de kullanmak istiyorsanız ilave bir mobil İnternet erişimine de ihtiyacınız olacaktır.Bir bildirim almak için nasıl bir ayarlama yapmalıyım?Uygulamanın aktivasyonu sırasında bir defalığına bildirim fonksiyonunu etkinleştirmek isteyip istemediğiniz sorulur. Bu ayar uygulama vasıtasıyla her bir cihaz için tekrardan etkisiz kılınabilir.Ne sıklıkla bir bildirim gönderilir?Her kullanımda bir bildirim gönderilir. Örneğin tablet deterjan sipariş edilmesi gerektiği bilgisinin yanı sıra hatalar ve programın sona erdiği bilgisi de gönderilir. Bu fonksiyon gerektiğinde devre dışı bırakılabilir.E-posta veya SMS olarak da bildirim alabilir miyim?Hayır, E-posta ve SMS desteklenmemektedir.
Miele@mobile uygulaması Sayfa 2/2
Uygulama üzerinden kullanmadan önce MobileControl fonksiyonunu neden öncelikle cihazda etkinleştirmeliyim?Burada ek bir güvenlik tedbiri söz konusudur. Müşteriye cihazın örneğin uzaktan da başlatılabileceği bilgisi verilir.Uygulamayı birden fazla kişi aynı anda kullanabilir mi?Evet, tüm kullanıcılar Miele@mobile uygulamasını yüklemeli ve aynı kullanıcı hesabıyla oturum açmalıdır.Uygulamaya aynı türde birden fazla cihaz kaydedebilir miyim?Evet. Cihazları birbirinden ayırmak için cihazları farklı şekilde adlandırabilirsiniz.Cep telefonumu değiştirdiğimde ne olacak? Tüm kayıt işlemlerini yeniden uygulamam gerekiyor mu?Hayır, yeni cep telefonunuzda kullanıcı hesabınızla yeniden oturum açmanız yeterli.Miele@mobile uygulamasını XGW3000 ve ZigBee cihazları ile de kullanabilir miyim?Evet, XGW3000 Miele@mobile uygulaması ile uyumludur.Miele@mobile uygulamasını XGW2000 ve Powerline cihazları ile de kullanabilir miyim?Şu anda bu desteklenmiyor.
WiFiConn@ct
WiFiConn@ct sayesinde Miele cihazları, ek bileşenlere ihtiyaç duyulmadan kolayca yerel Wi-Fi ağına entegre edilir. Cihazımı ağıma nasıl kaydederim? Cihazınızı Miele@mobile uygulaması yardımıyla kaydedebilirsiniz. Miele cihazımı WPS aracılığıyla Wi-Fi ağıma nasıl kaydedebilirim? Bunun için WPS'yi destekleyen bir Wi-Fi yönlendiricisine ihtiyacınız vardır. Bu işlem Miele@mobile uygulaması tarafından desteklenmektedir (Kısa talimatlara bağlantı). Kurulum yerinde Wi-Fi ağımın mevcut olup olmadığını nasıl öğrenebilirim? Akıllı telefonunuzdaki veya tabletinizdeki Wi-Fi sinyal gücü göstergesini kullanabilirsiniz. Wi-Fi modülünün kapsama alanı ne kadar? Wi-Fi kapsama alanı evdeki koşullara bağlıdır. Wi-Fi sinyali Miele cihazımın kurulum yerine ulaşmazsa ne yapmalıyım? Bu durumda, Wi-Fi ağının kapsama alanını genişletmek için Devolo gibi piyasada satılan bir Wi-Fi tekrarlayıcı kullanmanızı tavsiye ederiz.
SuperVision/Con@ctivity 2.0
SuperVision sayesinde diğer Miele cihazlarının güncel durum ve kalan sürelerini örneğin fırınınızdan okuyabilirsiniz. Con@ctivity davlumbaz ile ocak arasında mükemmel uyum sağlıyor ve böylelikle en iyi sonuçlar elde ediliyor.Halihazırda Miele cihazlarım var ve ZigBee özellikli SuperVision kullanıyorum. WiFiConn@ct özellikli bir cihazı ekleyebilir miyim?ZigBee sisteminiz ile WiFiConn@ct özellikli cihazlarınız arasında bağlantı kurmak için Gateway XGW3000 donanımına ihtiyacınız olacaktır.Con@ctivity, WiFiConn@ct ile birlikte mevcut mu?Hayır, günümüzde henüz çalışmıyor.Con@ctivity sistemimi Miele@mobile uygulamasına bağlayabilir miyim?Gateway XGW3000 kullanılarak Con@ctivity sistem Miele@mobile uygulamasına bağlanabilir. Miele@home (genel)Eski XGW3000'i ve yeni WiFiConn@ct cihazımı aynı anda Miele@mobile uygulaması ile kullanabilir miyim?Evet, Miele@mobile uygulaması Gateway XGW3000 ve WiFiConn@ct cihazları ile aynı anda çalışabilir.
Ev ağı entegrasyonu
Ev ağı ile ilgili hangi olanaklar mevcut?Miele@home Gateway XGW3000 üzerinden diğer ev ağı sistemleri ile Miele cihazlarına ilişkin bilgiler sorgulanabilir. Şu anda, örneğin Busch Jaeger, Gira, SMA gibi çeşitli firmaların uygun çözümleri bulunmaktadır.Bu durumda ev ağına entegrasyon yapılması mümkün mü?Evet, XGW3000, ev veri yolu 1.0 arabirimi üzerinden WiFiConn@ct cihazlarının da kullanılmasını sağlayacaktır.
QIVICON*
Miele@mobile uygulaması QIVICON-Homebase ile birlikte çalışıyor mu?Hayır, günümüzde henüz çalışmıyor.
Kullanıcı hesabı Sayfa 1 / 2
Kullanıcı hesabını nasıl oluşturabilirim?Kullanıcı hesabınızı Miele@mobile uygulamasından veya hier Miele Web sitesinden oluşturabilirsiniz.Taşınırsam ne yapmalıyım?Siparişlerinizin doğru yere teslim edilebilmesi için lütfen kullanıcı hesabınızdaki adres bilgilerini değiştiriniz. Adres bilgilerinizi Miele Web sitesinde “Hesabım” altında veya Miele@mobile uygulamasında “Ayarlar” – “Hesap ayarları” menüsünde değiştirebilirsiniz. Bilgi: Güncel olarak uygulama üzerinden adres değişikliği sadece iOS sürümünde mümkündür. Android sürümü için bu fonksiyon kısa bir süre sonra mümkün olacaktır.
Müşteri Kulübü*
Cihazımı my Miele Club'a nasıl kaydedebilirim?Cihazınızı Miele@mobile uygulaması ile işletime aldıktan sonra, Miele@mobile uygulamasının “Ayarlar” - “Miele cihazı kaydı” menüsü üzerinden cihazınızı my Miele Club'a kaydedebilirsiniz. Alternatif olarak cihazınızı Miele Web sayfasında “Cihazlarım” bölümünde cihazınızın seri numarasını girerek de my Miele Club'a kaydedebilirsiniz.My Miele, Miele cihazlarınızı kaydettiğinizde şu avantajları sunar:1. Miele çevrimiçi mağazasındaki aksesuar ve sarf malzemeleri siparişlerinizde %3'e varan anında bonus2. Miele cihazlarınızla uyumlu aksesuarları görüntüleme3. Miele cihazlarınızın kullanım kılavuzlarını görüntüleme4. Tüm siparişlerinizi görüntüleme5. Aboneliklere erişim6. Ürün yenilikleri ve özel indirimlerle ilgili periyodik bilgiler7. Servis talebi durumunda 48 saat servis (yalnızca pazartesiden cumaya kadar geçerlidir, tatil günlerinde geçerli değildir)
Wi-Fi yönlendiricisi gereklilikleri
Wi-Fi yönlendiricinin hangi gereklilikleri sağlaması gerekir?Cihazlarımızın standart Wi-Fi yönlendiricilere bağlanabilmesi için Miele, IEEE 802.11 b/g/n Wi-Fi standardını kullanmaktadır. Cihazınız ile yönlendirici arasındaki bağlantının kolay kurulabilmesi için WPS Push-Button konfigürasyonunu destekliyoruz. WPS düğmesinin desteklenmesi ve düğmenin etkinleştirilmesi ile ilgili bilgileri Wi-Fi yönlendiricinizin işletim kılavuzunda bulabilirsiniz.Wi-Fi ağınız için güvenli bir şifreleme yöntemi yapılandırmaya lütfen dikkat ediniz.Rastgele uzun şifreli, güvenli bir WPA2 şifrelemesi kullanmanızı öneriyoruz (Bilgi: Wi-Fi şifresi 8 ile 32 arası karakter uzunluğunda olmalıdır.)
Veri gizliliği
Verilerimin güvenliği nasıl sağlanıyor?Verilerinizin güvenliği bizim için birinci önceliktir. Bundan dolayı verilerinizin İnternet ortamında aktarımı için güvenlik sertifikaları ile birlikte İnternet bankacılığında kullanılan Transport Layer Security (TLS) şifreleme yöntemini kullanıyoruz. Harici güvenlik uzmanları ile düzenli olarak şifreleme yöntemlerimizi kontrol ediyoruz.Miele@mobile uygulaması kullanımı ve ev aletlerinin kumanda edilmesi, sadece kişisel kullanıcı hesabınız üzerinden mümkündür. Kullanıcı hesabınız özel şifreniz ile korunmaktadır. Bundan dolayı ev aletlerinize üçüncü şahıslar tarafından erişilmesi mümkün değildir.Ev aletinizdeki iletişim modülünün yazılımı, güncel güvenlik standartlarını yerine getirmesini sağlamak için düzenli olarak güncellenmektedir. Güncelleme işlemleri de TLS yöntemi ile yapılmaktadır.Ağ uyumlu Miele cihazım otomatik olarak veriler gönderiyor mu?Hayır. Veri aktarımı, sadece Miele cihazınızın ağ bağlantısı fonksiyonunu kullanmaya karar verdiğinizde, bu fonksiyonu cihazda etkinleştirdiğinizde ve cihazınız ile Miele@mobile uygulaması aracılığıyla sisteme giriş yaptığınızda gerçekleşmektedir.
Veri kaydı
Hangi veriler kaydediliyor?Sadece Miele@mobile uygulamasının fonksiyonlarını kullanmak için gerekli olan veriler kaydedilir. Bu veriler, kullanıcı hesabınızdaki bilgiler, cihazınızın bilgileri (örn. seri numarası veya tip) ve Miele@mobile uygulaması hakkındaki bilgilerden oluşmaktadır. Daha fazla bilgi için lütfen Miele@mobile uygulamasının gizlilik açıklamasına bakınız. Bu açıklamayı Miele@mobile uygulamasında “Ayarlar” bölümünde bulabilirsiniz.Bilgiler nerede kayıt altına alınır?Verileriniz Miele'nin Gütersloh'daki (Almanya) hesap merkezinde ve Almanya'daki bir diğer sertifikalı, şirket dışı hesap merkezinde (sertifikalar: ISO 27001, ISO 22301 ve ITILv3) kayıt altına alınır.
Kullanıcı hesabı Sayfa 2 / 2
Cihazımı satmam ya da hediye olarak vermem durumunda ne yapmam gerekir?Lütfen cihazı Miele kullanıcı hesabınızdan ve Miele@mobile uygulamasından siliniz. Cihaz ayarlarını da fabrika ayarlarına sıfırlayınız. Wi-Fi modülü ayarları (mevcutsa) ayrı olarak sıfırlanmalıdır (Wi-Fi modülü ayarlarının arasında örn. Wi-Fi ağ bağlantısı adı ve şifre bulunur).Kullanıcı hesabımı nasıl silebilirim?Kullanıcı hesabınızı silmek için lütfen ücretsiz çağrı hattı 0800 22 44 666 veya bu Link üzerinden ev cihazları için Miele müşteri servisiyle iletişime geçiniz.
Diğer sorular
a href="https://www.miele.de/haushalt/service-21.htm"Servis alanında/a Miele cihazlarının kurulumu ve kullanımına yönelik diğer cevapları bulabilirsiniz.
Amazon Alexa ile sesli komut sistemi
Alexa neden ne dediğimi anlamıyor?
Pazara bağlı Modele bağlı donanım özellikleri